وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ
وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ

سنگ بزرگ پرز زیر پای مسئولان سن ژرمن؛ رونالدو را یک میلیارد یورو می فروشیم!

کریستیانو رونالدو

رئیس باشگاه رئال مادرید در پی اصرار الخلیفی، مالک متمول پاری سن ژرمن، قیمتی روی ستاره پرتغالی خود گذاشته که عقل از سر مرد ثروتمند قطری بپرد!


 

به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، رئیس باشگاه رئال مادرید در پی اصرار الخلیفی، مالک متمول پاری سن ژرمن، قیمتی روی ستاره پرتغالی خود گذاشته که عقل از سر مرد ثروتمند قطری بپرد! فلورنتیمو پرز به الخلیفی پیشنهاد داد برای جذب کریستیانو رونالدو باید رقم سرسام آور یک میلیارد یورو بپردازد!
 

مدتی است که مسئولان پاری سن ژرمن به جذب بهترین بازیکن جهان تمایل نشان داده اند و با وجود مخالفت های پرز، هر روز پیشنهاد مالی جدیدتری به مادریدی ها می رسد. با این حال پرز، رئیس مغرور رئال بارها با این انتقال مخالفت کرده مگر اینکه الخلیفی بازار ترانسفر را زیر و رو کند و به پیشنهاد رئالی ها جامه عمل بپوشاند.

 

پرز در مصاحبه با کانادا کوپه اظهار داشت:


"اگر پاریس ها رونالدو را می خواهند باید یک میلیارد (بیلیون) یورو بپردازند! رونالدو هنوز سه سال با ما قرارداد دارد و به هیچ عنوان قصد فروش او را نداریم، با این حال در فوتبال هیچ کس قدیس نیست و اگر الخلیفی مبلغی که مد نظر ماست را بپردازد، در مورد فروش کریس تصمیم می گیریم!



پرداخت چنین رقمی حتی اگر برای مسئولان قهرمان فرانسه ممکن باسد به لحاظ قانونی امکان پذیر نیست، زیرا یوفا با ارائه قانون بازی جوانمردانه مالی مانع ریخت و پاش های بدون توجیه تیم های ثروتمند شده است و در سال های اخیر برای باشگاه های نظیر همین پاری سن ژرمن، چلسی و مالاگا محرومیت هایی در نظر گرفته است.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد