وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ
وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ

کرایف: 80 میلیون یورو برای پوگبا مضحک است

پائول پوگبا

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، بارسلونا به شدت در پی جذب پائول پوگبا است و به برای به خدمت گرفتن این بازیکن مبلغ 80 میلیون یورو در نظر گرفتند و ملاقات زیادی طی دو هفته گذشته با قهرمان سری آ داشته اند.

البته تا انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا چیزی مشخص نخواهد شد و باید منتظر رئیس آینده بارسا باشیم.

یوهان کرایف بازیکن و سرمربی سابق بارسلونا در گفتگو با رسانه هلندی Cadena Cope گفت:

آمار و ارقامی در مورد پوگبا گفته می شود به نظر می رسد منطقی نباشد. 80 میلیون یورو برای پوگبا مضحک است.

وی در ادامه عنوان کرد: بارسلونا زمانی بازیکنان شاخصی همچون مسی، ژاوی و اینیستا که خرجی برای باشگاه نداشتند تولید می کرد ولی این روند به اتمام رسیده است.

منبع خبر: بخش بین المللی سایت ورزش 11

رحیم استرلینگ رسما به منچستر سیتی پیوست

رحیم استرلینگ

به گزارش بخش بین المللی ورزش 11، گران ترین انتقال تاریخ فوتبال انگلیس رقم خورد.

رحیم استرلینگ با مبلغ 49 میلیون یورو امروز پس از گمانه زنی های بسیار رسما به ورزشگاه اتحاد راه پیدا کرد و رکورد مبلغ انتقال فوتبال انگلیس را به نام خود به ثبت رساند.

این بازیکن 20 ساله پس مشکلات بسیار و نارضایتی ها از وضعیتش از باشگاه لیورپول بالاخره تصمیم جدایی خود را عملی کرد.

گران ترین بازیکن باشگاه منچستر سیتی پیش از این، سرخیو آگوئرو با میلغ 38 میلیون یورو بوده است که با ورود استرلینگ این رکورد شکسته شد.

منبع خبر: بخش بین المللی ورزش 11

مصاحبه‌ای که رونالدو را از کوره به در برد

کریستیانو رونالدو


ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید در جریان یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی‌ که به تازگی انجام داد، نتوانست بر اعصابش مسلط بماند.

به گزارش ورزش 11، کریستیانو رونالدو که روز گذشته (شنبه) برای انجام یک مصاحبه تلویزیونی به استودیوی برنامه «SN TV» رفته بود، پیش از پایان مصاحبه‌اش محل ضبط برنامه را ترک کرد وقتی که مدیر رسانه‌ای‌اش او را مجبور کرد گفت‌گوی خود را با مجری برنامه قطع کند.

این اتفاق زمانی رخ داد که مجری برنامه به سؤال آخر مصاحبه طولانی خود با رونالدو رسید و در همان حال مدیر رسانه‌ای‌ کاپیتان تیم ملی پرتغال سعی داشت با ایما و اشاره به ستاره‌ رئال‌مادرید بفهماند که باید مصاحبه‌ را تمام کند. رونالدو که از این موضوع ناراحت شده بود با نگاهی به سمت بالا که حاکی از سر رفتن حوصله‌اش بود، گفت: من روی هیچ چیز اصرار ندارم. مدیر رسانه‌ای‌ام دارد مرا مجبور می‌کند که این مصاحبه را تمام و اینجا را ترک کنم.

رونالدو سپس خطاب به مدیررسانه‌ای ‌خود که اصرار داشت برنامه خاتمه پیدا کند، گفت: از من می‌‌خواهی که با این آدم (مجری) نامهربان باشم. شما خودتان باید این کار را انجام دهید...«تمامش کن! تمامش کن!». با این چیزی که می‌خواهی داری مرا پیش چشم مردم احمق جلوه می‌دهی. خودم می‌دانم که باید تمامش کنم.

ماجرا اما به همین اتفاق ختم نشد و زمانی که مصاحبه کننده از رونالدو سؤالی درباره آینده سرخیو راموس پرسید با لحنی تند به او گفت: من چیزی نمی‌دانم.

راموس رسما خواستار جدایی از رئال مادرید شد

سرخیو راموس

سرخیو راموس

اختصاصی | راموس صراحتا از مسئولان رئال خواست تا انتقال وی به منچستر را انجام دهند.

به گزارش ورزش11،  سرخیو راموس شدیدا تمایل دارد تا رئال را ترک و راهی منچستریونایتد شود.
منچستریونایتد برای جذب راموس پیشنهاد ۲۸،۶ میلیون پوندی ارائه کرده است.راموس صریحا به مسئولین رئال مادرید اعلام کرده که قصد ترک این تیم را دارد.
راموس فقط علاقه دارد تا راهی یونایتد شود و این موضوع را به مسئولین رئال نیز اعلام کرده است تا فقط با شیاطین سرخ پای میز مذاکره بنشینند.
با این شرایط به نظر میرسد رئال مادرید باید به زودی با خروج راموس موافقت کند.ولی قطعا مسئولین رئال با چنین مبلغی حاضر به فروش مدافع باتجربه خود نمیشوند.

منبع ورزش 11