وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ
وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ

رئال مادرید 1-0 اتلتیکو مادرید

بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید

اختصاصی ورزش 11، دو تیم فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از سری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند.

 

این مسابقه در شرایط بسیار حساسی برای هر دو تیم آغاز شد. رئال مادرید در شرایطی پا به میدان نهاده بود که بازیکنانی چون بیل، بنزما، مارسلو و مودریچ را در ترکیب خود نمی دید. این موضوع می توانست ضربه سنگینی به تیم رئال وارد کند.

 

تیم رئال مادرید بازی را در نیمه اول بسیار خوب آغاز کرد. آنها توپ و میدان را در اختیار داشتند. این تیم می توانست در صحنه های متعددی به گل دست پیدا کند اما شانس و اقبال با آنها یار نبود. اصلی ترین این موقعیت ها شوت کریستیانو رونالدو در حالت تک به تک با دروازه بان بود.



 

 


بازیکنان رئال مادرید در حالی که سوار بر مسابقه بودند نتوانستند در نیمه اول مسابقه به گلی دست پیدا کنند. آنها خوب می دانستند که اگر گل دریافت کنند در چه شرایطی قرار خواهند گرفت. این مسابقه در نهایت در نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

 

فیلیکس بریش داور مسابقه در نیمه دوم سوت خود را به نشانه ادامه بازی به صدا در آورد. باز هم این رئالی ها بودند که بازی را در اختیار داشتند. در این نیمه تیم رئال حملاتی را انجام داد. از جمله آنها دو موقعیت بسیار خطرناکی بود که خاویر هرناندز نتوانست آنها را به ثمر برساند.

 

این بازی در دقایق پایانی خود بود که آردا توران با یک حرکت نسبتا خشن کارت دوم خود را از داور مسابقه دریافت و از زمین بازی اخراج شد. این تصمیم باعث بهت و حیرت دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید شد، زیرا او میدانست که با یک بازیکن کمتر در مقابل رئال مادرید بسیار سخت می باشد.

این بازی در ادامه شاهد گل زیبای تیم رئال بود. رونالدو با پاسی که از رودریگز دریافت کرد هرناندز را صاحب توپ و گل رئال مادرید کرد. هرناندز در دقیقه 88 این گل را به ثمر رساند تا تیم رئال با یک گل از حریف خود پیش بیافتد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود رئال مادرید به پایان و این تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد. قرعه کشی مرحله نیمه نهایی روز جمعه همین هفته برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد