وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ
وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ

معرفی گروه های لیگ قهرمانان اروپا: گروه D تلاش تیم های سخت کوش برای صعود

گروه D لیگ قهرمانان اروپا

گروه D لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی | با توجه به فرارسیدن فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به معرفی تیم های حاضر در 8 گروه می پردازیم.

بعد از گروه بندی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بزرگ و کوچک اروپایی حریفان خود را شناختند تا هیجان دوباره به قاره سبز برگردد.

در همین راستا به تحلیل مختصر گروه های هشت گانه این بازی ها می پردازیم.

گروه D: یوونتوس، منچسترسیتی، سویا، مونشن گلادباخ

گروه D لیگ قهرمانان اروپا

بدون شک این گروه، گروه مرگ لیگ قهرمانان امسال است. حضور یوونتوس، منچسترسیتی، سویا و مونشن گلادباخ در یک گروه نشان از پیچیدگی های این کلاف سردرگم دارد.
یوونتوس به عنوان قهرمان سری آ و جام حذفی و نایب قهرمان همین مسابقات در فصل پیش، امید زیادی به تکرار موفقیت های گذشته دارد. توز، ویدال و پیرلو از مهره های تأثیرگذاری بودند که از بانوی پیر جدا شدند ولی یووه با خرید خدیرا، دایبالا، زازا، ماندژوکیچ و کوادرادو خود را برای این رقابت ها آماده کرد.
شروع بد بیانکونری ها در سری آ، آلگری را مجاب کرده تا بهترین عملکرد را ارائه دهد، عملکردی که اگر به مذاق خانواده آنیلی خوش نیاید، برای وی دردسر ساز می شود.
غول بعدی منچستر سیتی است؛ سیتیزن ها که بر خلاف یووه، لیگ داخلی شان را با قدرت آغاز کرده اند با خرید دبروین و استرلینگ آمده اند تا به ناکامی های خود در اروپا پایان بدهند. پیگرینی برای این فصل تیمی را آماده کرده که توانایی جنگیدن در هر دو جبهه انگلیسی و اروپایی را داشته باشد.
اما به گواه بسیاری از فوتبال دوستان، ترسناک ترین تیم این گروه سویا است. تیم قابل احترام اونای امری که دو فصل پشت سر هم فاتح لیگ اروپا شده و در سوپرکاپ اروپا نیز بارسلونای نامدار را زجرکش کرد تا باخت! گره کور این گروه با بودن تیم سوم بوندسلیگا در فصلی که گذشت کورتر هم می شود.
مونشن گلادباخ، نماینده شایسته ای برای آلمان محسوب می شود. شاید در نگاه اول سه تیم دیگر گروه فرصتی برای ابراز وجود این تیم باقی نگذارند اما ژرمن ها ثابت کرده اند در شرایط سخت کارهای بزرگ انجام می دهند. البته شروع بد گلادباخ در رقابت های این فصل بوندس لیگا حکایت از تفاوت این تیم با تیم فصل پیش دارد.


بازیکنان کلیدی تیم ها:

پائول پوگبا
یوونتوس

سرخیو آگوئرو
منچسترسیتی
اور بانگا
سویا
پاتریک هرمان
موننش گلادباخ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد