وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ
وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ

آرژانتین 2-2 پاراگوئه ؛ تساوی در روز خوب پاراگوئه

آرژانتین و پاراگوئه

دیدار تیم های ملی آرژانتین و پاراگوئه، از رقابت های کوپا آمریکا، گروه B، در ورزشگاه لا پورتادا شهر لاسرنا برگزار شد که در نهایت تیم ملی آرژانتین موفق به شکست 2-0 پاراگوئه شد.


منبع:ورزش 11

 
ادامه مطلب ...

آلمان 7-0 جبل الطارق؛ پیروزی پر گل قهرمان جهان با هتریک شورله

آلمان و جبل الطارق

آلمان 7-0 جبل الطارق؛ پیروزی پر گل قهرمان جهان با هتریک شورله


دیدار دو تیم ملی آلمان و جبل الطارق از مرحله مقدماتی یورو 2016 فرانسه، گروه D، در ورزشگاه آلگروه ، شهر آلگروه برگزار شد که در نهایت تیم ملی آلمان با نتیجه ی تحقیر آمیز 7-0 جبل الطارق را شکست دهد.


منبع:ورزش 11
 


ادامه مطلب ...

آلوز: به ندای قلبم گوش کردم

دنی آلوز

دنی آلوز

دنیل آلوز با حضور در نشستی مطبوعاتی به صحبت درباره بارسلونا و دلایل ماندش در این تیم پرداخت.

به گزارش ورزش 11، دنی آلوز پس از تمدید قراردادش با بارسلونا تا 2 سال دیگر (به علاوه 1 سال احتمالی)، در نشست مطبوعاتی شرکت کرده و به توضیح دلایل ماندنش در این تیم پرداخت.

او عنوان کرد: «به ندای قلبم گوش کردم و قلبم به من گفت که بمانم. عضوی از این باشگاه بودن برای من بسیار مهم است. صفحات زیادی تا پایان این داستان باقی مانده است». آلوز در ادامه با اشاره به نقش پر رنگ همتیمهایش در این تصمیم وی، گفت: «من هیچگاه چنین ارتباطی بین گروهی از افراد ندیده بودم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که بمانم». در ادامه بخشهای مهم مصاحبه این بازیکن را مشاهده می کنید.
لوییس انریکه و لیونل مسی

«مربی زمانیکه همه به من شک داشتند، به من اعتماد داشت. او جمله ای به من گفت که مرا به فکر واداشت: بمان، زیرا قرار است حسابی خوش بگذرانیم. اکنون او نیز سال آینده در کنار ما خواهد بود و از این بابت بسیار خوشحالم. او باشگاه را به آنجا که لیاقتش را داشت، رساند. انریکه شایستگی بسیاری دارد و کسی است که انگیزه را بار دیگر به ما بازگرداند».
وی درباره اهمیت صحبتهای مسی بر تصمیمش نیز گفت: «لئو به من گفت که بمانم، زیرا جایی بهتر از اینجا برای من وجود نخواهد داشت».

الکس ویدال

«انتظارات از من بالاتر می رود و من عاشق رقابت کردن هستم. او بازیکنی فوق العاده است و به هیچ وجه اتفاقی به اینجا نرسیده است. این موضوع مشخص است که یا او باعث بهتر شدن من می شود یا من باعث بهتر شدن او می شوم. ما گزینه های متفاوتی به تیم اضافه می کنیم».
ژاوی هرناندز

«سعی نمی کنم که مانند ژاوی باشم، زیرا چنین چیزی غیرممکن است. من به دنبال اهداف واقع بینانه می روم. بازنشستگی در اینجا هم یکی از احتمالات است، زیرا ترجیح می دهم هیچگاه مقابل بارسا قرار نگیرم».

منبع:http://www.varzesh11.com

زلاتان ابراهیموویچ به میلان پاسخ مثبت داده است

زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم فوتبال پاری سن ژرمن تمایل دارد به تیم سابق خود یعنی آث میلان بازگردد.

به گزارش ورزش 11، اسکای ایتالیا مدعی شده است که زلاتان ابراهیموویچ در گفتگو با مسئولین میلان، از تمایلش برای بازگشت به این تیم خبر داده است.
در گزارش اسکای آمده است که گالیانی روز گذشته با مینو رایولا مدیربرنامه های زلاتان دیدار کرده و زلاتان به رایولا اعلام کرده که حاضر است به میلان بازگردد و قرارداد سه ساله پیشنهادی آن ها را بپذیرد.

با این توصیفات، به نظر می آید حالا میلان باید برای انتقال زلاتان، با پی اس جی وارد مذاکره شود، اگرچه این باشگاه اعلام کرده نمی خواهد مهاجم سوئدی را از دست بدهد.