وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ
وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ

وداع پدرو با بارسلونا: پیوستن به چلسی ریسک بود اما من مجبور بودم

پدرو

انتقال من به چلسی برای پول نبود، من نیاز داشتم تا به طور مداوم بازی کنم.

من از ترک باشگاه کمی غمگین هستم. من به دنبال یک گزینه مناسب بودم و این موضوع را با باشگاه مطرح کردم تا اینکه پیشنهاد چلسی مرا جذب کرد.

ساده ترین چیز ماندن در باشگاهم بود و جدایی همیشه تصمیم دشواری است. و من این ریسک را انجام دادم، اما برای گرفتن این تصمیم کاملا مصمم بودم.

بارسلونا بهترین باشگاه جهان است. جایی دیگری به مانند بارسا وجود ندارد. اما من به باشگاهی که دوست دارم پیوستم و می توانم در اینجا بیشتر بازی کنم. فصل گذشته یکی از بدترین سال های من بود چرا که بازی های بسیاری وجود داشت و من به اندازه کافی نتوانستم بازی کنم و این برای من آزار دهنده بود.

من بلند پرواز هستم و می دانستم در بارسا فرصت چندانی برای بازی پیدا نخواهد شد. از اینکه یک چالش جدید را تجربه می کنم بسیار خوشحالم.

 در این مدت چیزهای زیادی از مربیان و بازیکنان بزرگ باشگاه نظیر پویول، ژاوی، اینیستا، والدز، پیکه و البته بهترین بازیکن دنیا مسی یاد گرفتم. فقط می توانم از آنها و همه کسانی که در دوران حضورم در بارسا به من کمک کردند تشکر کنم. روزها و لحظاتی به یادماندنی در بارسلونا داشتم، از کسب جام های مختلف گرفته تا روزهای به یادماندنی دیگر.

من به بسیاری از باشگاه بزرگ انگلیس به مانند منچستریونایتد، سیتی و چلسی علاقه دارم، اما پیشنهاد چلسی مرا جذب کرد. من با ژوزه مورینیو صحبت کردم و او مرا متقاعد کرد.

جو بازی های در لیگ برتر فوق العاده است. استادیوم ها همیشه پر هستند و تماشاگران بازی ها را با جذابیت دنبال می کنند.

پدرو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد