وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ
وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

وبلاگ رسمی از مسعود صالحی 78

هر چی که از یک فوتبال میخوای در یک وبلاگ

ریبری: به قیمت بازی کردن با دورتموند خودم را مصدوم نمی کنم

فرانک ریبری

فرانک ریبری

به گزارش ورزش 11، فرانک ریبری می گوید که برای حضور در دربازی هفته آینده بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند کاری نمی کند که دوباره با خطر مصدومیت روبرو شود. ریبری به دلیل مصدومیت جام جهانی را ازدست داد و به همین خاطر از تیم ملی خداحافظی کرده و حالا همه توجه خود را معطوف به تیم باشگاهی اش کرده است.

او در ماه ژآنویه در جریان تمرینات بایرن مصدوم شد و در لیگ قهرمانان هم مقابل شاختاردونتسک دوباره آسیب دید. او در مورد دیدار هفته آینده بایرن و دورتموند در آیدونا پارک به بیلد گفت:" من دفعه پیش زودتر تمریناتم را شروع کردم و درد کمر داشتم. بعد تمریناتم را کمتر کردم. شروع زود تمرینات فاجعه و اشتباه بود. باید به بدنم در مقطع مهمی از فصل استراحت بدهم تا در فرم خوب باشم" این به معنای این است که ریبری برای بازی با دورتموند دست به هرکاری نمی زند و تنها در صورت آمادگی کامل مقابل حریف قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد